Wednesday, June 11, 2014

APA KHASIAT SCHIZANDRA BERRY?

APA KHASIAT SCHIZANDRA BERRY?

Keajaiban: Schizandra Berry




Jika anda ingin kelihatan lebih muda, merasa lebih bertenaga, dan meningkatkan kuasa minda anda, cuba Schizandra Berry. Herba ini telah digunakan selama lebih 3000 tahun dalam Perubatan Tradisional Cina. Schizandra Beri adalah adaptogen, kelas herba yang membantu badan melawan tekanan dengan mengurangkan pengeluaran hormon tekanan. Oleh itu, ia membantu anda "menyesuaikan diri" kepada tekanan mental dan fizikal dengan mengurangkan hormon-hormon tekanan dalam darah, ianya adalah kunci untuk melambatkan proses penuaan. Di China, buah Schizandra Beri ini dikenali sebagai buah lima perisa kerana lima rasa konfliknya - manis, masam, masin, pahit dan pedas.

Berikut adalah faedah Schizandra Berri :

1. Kulit yang lebih muda
Buah schizandra mengandungi ciri-ciri antioksidan yang kuat yang berfungsi untuk meremajakan kulit dengan melindungi membran lipid dalam sel-sel kulit. Ianya juga mempunyai sifat-sifat anti-radang yang membantu mengurangkan kemerahan muka. Akhir sekali, ia menyahtoksin hati anda untuk membersihkan badan anda daripada toksin.

2. Meningkatkan Tenaga
Atlet jarak jauh telah menggunakan schizandra untuk meningkatkan prestasi mereka. Schizandra merangsang sistem saraf tanpa mewujudkan kesan rangsangan seperti kafein. Schizandra membantu anda untuk sentiasa berwaspada dan juga mewujudkan rangsangan tenaga yang stabil supaya anda tidak mengalami kehilangan tenaga yang melampau.

3. Menajamkan Ingatan Anda
Schizandra beri boleh meningkatkan tumpuan mental dan memori dengan menyampaikan lebih banyak oksigen kepada sel-sel otak. Dalam tempoh peperiksaan akhir di China, schizandra berry sangat laris dijual.

Untuk mengasah ingatan anda, ambil schizandra sebanyak 500mg setiap hari.

Kini Schizandra Berry telah berada di Malaysia!!! Iaitu formulasi Coklat Pintar Anti Stress dengan Schizandra Berry!!!

PM saya untuk dapatkan Coklat Pintar Anti Stress!!!
atau register FREE di sini http://www.alfagenius.com/?ref=richgenius


Petikan dari:
http://www.doctoroz.com/videos/dr-oz-anti-aging-plan-your-skin-type?page=4

No comments: