Wednesday, November 2, 2011

Seminar ADVANCE MARKETING POWER OKT 2011 - DR. AZIZAN OSMAN

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Alhamdulillah minggu lepas saya baru saja habis mengikuti seminar Advance Marketing Power oleh Dr. Azizan Osman. Banyak ilmu dan selok-belok di dalam pemasaran dan jualan telah dicurahkan oleh Mentor saya iaitu Dr. Azizan Osman. TERIMA KASIH SIFU! Semoga ilmu yang diterima dapat dilaksanakan dengan segera....seperti kata SIFU saya "FAST ACTION! FAST RESULT! "

Kat sini saya nak cadangkan kepada sesaper yang rasanya nak menimba ilmu pemasaran bolehlah belajar dari Mentor dan Sifu saya ni.Banyak ilmu yang boleh kita belajar dari beliau. Kalau nak tahu lawatilah facebook "Alumni dan Bakal Alumni Dr. Azizan" . Banyak tips menarik dari beliau. Anda pasti tak rugi....Just for sharing......"Sharing is Caring" =)

No comments: