Tuesday, November 15, 2011

EMAS BOLEH MEMPERKASA EKONOMI?

Emas adalah logam berharga yang menjadi simbol kpd kekuasaan, kebebasan dan kemewahan serta kekuatan. Bersandarkan kepada faktor tersebut, emas adalah amat bernilai di dunia dan berperanan lebih daripada perhiasan wanita malah boleh dijadikan aset berharga untuk jaminan masa depan.

Kini emas boleh diniagakan pada harga yang tinggi dan walau apa pun yang berlaku, nilai emas tidak pernah susut.


Emas juga dilihat sebagai pelindung nilai paling selamat dalam keadaan ekonomi yang tidak menentu pada masa ini dan menjadi satu aset yang mudah cair ( iaitu mudah ditukar kepada tunai).

Sifat emas itu sendiri yang sukar untuk ditemui dan tidak boleh dicipta oleh manusia menyebabkan ia amat sesuai dijadikan sandaran nilai bagi sesuatu dan emas tidak boleh dimanipulasi atau untuk tujuan spekulasi.

Simpanan Emas fizikal adalah satu bentuk pelaburan jangka panjang yang sangat menguntungkan walaupun dalam situasi ekonomi negara yang tidak stabil. Emas fizikal dapat menjamin nilai masa hadapan yang lebih baik, kukuh dan merupakan perlindungan yang paling selamat terhadap apa-apa krisis politik, ekonomi, sosial atau kemerosotan pasaran saham.

Oleh itu, marilah kita GANDAKAN NILAI HARTA DENGAN SIMPANAN EMAS PATUH SYARIAH !!!Dan PERKASAKAN EKONOMI ANDA!!!
 Ingin tahu caranya? Hubungi saya di mss.success@gmail.com untuk penerangan PERCUMA!

No comments: